Müügitingimused

Kuidas osta?

Maksmine

  • Tasumine toimub läbi pangalinkide (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank, Citadele, lisaks ka Läti, Leedu ja Soome levinud pangalingid), pakk läheb teele peale makse laekumist.
  • Hinnad sisaldavad käibemaksu.
  • Kui teete e-poe kaudu tellimuse, saadab süsteem teile automaatse arve. Kui te seda mõnekümne minuti jooksul ei saa, vaadake kõigepealt rämpsposti või reklaami kausta. Kui ikka ei leia, kirjutage vesi@veepudel.ee

Tarne

  • Pudelid reisivad pakiautomaatidega, Omniva hind on 3.70 ja Smartpostil 2.90 olenemata paki suurusest.
  • Asjadele saab ise Tartusse Tulbi tänavale järele tulla (tasuta). Paremad ajad järele tulemiseks on õhtud ja nädalavahetused, aga olen vahel ka nädala sees kodus. Peale tellimuse kinnitamist saate täpsemate juhistega kirja.

Kiirus

  • Kõik e-poes olevad pudelid on kohe Eestis olemas.
  • Paki püüan posti panna paari tööpäeva jooksul ülekande laekumisest (muudest pankadest kui SEB jõuab makse tavaliselt järgmisel tööpäeval). Samas ütlen igaks juhuks, et tegu on minu hobipoega suhteliselt pingelise päristöö kõrval, mõnel nädalal olen pikalt kodust ära ning selle tõttu võib postitamine samuti nihkuda. Kindel on see, et laupäeviti teen pakke 🙂
  • Kui pudelit on jube kiiresti vaja (näiteks avastate, et on sünnipäevale minek kahe tunni pärast), siis on kõige parem helistada.

Tagastamine

  • Kui soovite toote tagastada, kirjutage vesi@veepudel.ee
  • Tagastada saab kasutamata ja pakendis tooteid.
  • Tagastamisel maksame tagasi toote hinna (st mitte postitasu).

Kas pudeleid saab kuskil näha ja katsuda?

Poodi ega kindlaid lahtiolekuaegu meil ei ole, aga eelneval kokkuleppel saab Tartus meie juurest Veerikult läbi tulla.

Kõik muud küsimused

Pudeli valimise küsimuste, kõhkluste või kahtluste korral kirjutage vesi@veepudel.ee või helistage 56623823.

Leia sobiv toode lihtsalt ja mugavalt!